Znižajte stroške rekrutiranja novih sodelavcev za 90% z uporabo orodja SharpSpring

Mednarodno trgovsko podjetje se je soočilo z izzivom povečane potrebe po novih kadrih, ki je kadrovska služba z obstoječimi orodji ni mogla uspešno pokriti. Podjetje je s pomočjo Vare uvedlo sistem za rekrutacijo kandidatov bazirano na orodju SharpSpring. Rezultat implementacije je bil 90% znižanje stroška na prijavo na posamezno pozicijo, 47% več prijav in skrajšanje procesa iz 2 meseca na 3 tedne.

PROBLEM: Hitro in uspešno zapolniti veliko število delovnih mest

Ko se pogovarjamo o ROI-ju v HRM pogosto ocenjujemo uspešnost posameznih kanalov kot so LinkedIn, Facebook oglasi in portali za iskanje zaposlitve. Redko kdo pa pomisli na celoten proces komunikacije, ki zagotavlja dobro izkušnjo pri zaposlovanju.

Trgovsko podjetje, ki deluje na sedmih trgih po vsej Evropi, se je znašlo pred izzivom kako bistveno povečati pritok prijav na pozicije, ki jih imajo odprte in narediti proces bolj prijazen tako kadrovski službi, kot seveda potencialnim zaposlenim.

Projekt so nam zaupali, saj je Vareo znan kot agencija, ki podjetjem pomaga pri izbiri in implementaciji marketinških orodij za povečanje učinkovitosti in uspešnosti ne samo marketinških in prodajnih procesov, temveč tudi na drugih poslovnih področjih.

“Kot lastnik agencije imaš privilegij delati s klienti iz različnih industrij pri reševanju raznoraznih problemov. Kliente izobražuješ o tem, kako lahko s pomočjo digitalnih orodij dosežejo svoje cilje hitreje in lažje. Velikokrat se dobre prakse iz enega področja lahko prenesejo na drugo področje, kot v tem primeru, kjer smo HR proces opolnomočili s tipično marketinškimi elementi in ga tako naredili izjemno inovativnega.” - Nataša Mithans, Vareo

REŠITEV: Avtomatizacija stičnih točk med zaposlovalcem in kandidatom

Po pregledu orodij na trgu, ki bi bila najprimernejša za izziv klienta, smo se odločili za SharpSpring. Res je, da je SharpSpring primarno orodje za digitalni marketing, ki ga uporabljata prodaja in marketing. Izjemno dobro pa se se obnese tudi na drugih poslovnih področjih. SharpSpring predstavlja učinkovito rešitev, s katero lahko omogočamo delodajalcem uporabo enakih orodij, kot jih uporabljajo profesionalni marketingaši.

Rezultati tega pa so:

Ključni elementi personalizirane rešitve, ki smo jo v Vareo implementirali za stranko, so:

  • Sledljivost na ravni komunikacijske kampanje - ob vsaki stični točki kandidata s podjetjem (spletna stran, družbena omrežja, interakcija z maili, itd.) se podatki zbirajo v sistemu, zato lahko Vareo klientu svetuje katere kampanje so bolj učinkovite in katere pristope bi bilo potrebno predrugačiti.
  • Personalizirani obrazci in ocenjevanje kandidatov in drip kampanje- SharpSpring omogoča posvatiti enostaven obrazec za prijavo na delovno mesto, obdelavo prejetih prijav, določi točke po v naprej postavljenem kriteriju in avtomatizira email kampanje za vsakega kandidata glede na zastavljen delovni tok.
  • Sistem lijakov omogoča rekruterjem premikanje prijav iz ene faze prijavnega procesa v drugo, medtem pa avtomatsko komunicira s kandidatom, da obdrži visok nivo vpletenosti in zniža frikcijo v procesu.
  • Na podlagi analize procesa rekrutiranja, se lahko vnaprej nastavi ključne elemente komunikacije s kandidati kot so zahvalni emaili, urnik razgovorov, maili zavrnitve, sporočila o sprejetju. Ta avtomatizacija omogoča kadrovski službi, da lahko svoj čas alocirajo v iskanje najboljših talentov.
  • SharpSpring omogoča, da vsakemu kandidatu dodelijo oceno po prej zastavljeni lestvici. S pomočjo tega, lahko avtomatsko vidijo kateri kandidat je najbolj kvalificiran za delovno mesto. Višjo kot ima oceno, večjo možnost ima, da bo povabljen na razgovor.
  • Dodeljevanje različnih nivojev pristopa omogoči rekruterjem, da v sistemu vidjo le relevantne prijave za delovna mesta, ki jih vodijo.

REZULTATI

  • Z uporabo SharpSpring orodja, je klient zvečal število kanalov, ki jih uporablja za privabljanje kadra.
  • Strošek na pridobljenega kandidata se je znižal iz 100€ na le 10 € v samo enem mesecu!
  • Število prejetih prijav se je povečalo za 47%
  • Čas od prijave do zaposlitve se je zmanjšal iz dveh mesecev na tri tedne
“S pomočjo SharpSpringa smo uspeli znižati strošek pridobitve kandidata saj nam orodje omogoča  vpogled v to kateri kanali in kampanje za pridobivanje kadrov dejansko delujejo ter poenostavlja in delno avtomatizira celoten proces rekrutiranja.” - Tanja Pertič, direktorica kadrovske službe