Mednarodno trgovsko podjetje se je soočilo z izzivom povečane potrebe po novih kadrih, ki je kadrovska služba z obstoječimi orodji ni mogla uspešno pokriti. Podjetje je s pomočjo Vare uvedlo sistem za rekrutacijo kandidatov bazirano na orodju SharpSpring. Rezultat implementacije je bil 90% znižanje stroška na prijavo na posamezno pozicijo, 47% več prijav in skrajšanje procesa iz 2 meseca na 3 tedne.
Ko se pogovarjamo o ROI-ju v HRM pogosto ocenjujemo uspešnost posameznih kanalov kot so LinkedIn, Facebook oglasi in portali za iskanje zaposlitve. Redko kdo pa pomisli na celoten proces komunikacije, ki zagotavlja dobro izkušnjo pri zaposlovanju.
Trgovsko podjetje, ki deluje na sedmih trgih po vsej Evropi, se je znašlo pred izzivom kako bistveno povečati pritok prijav na pozicije, ki jih imajo odprte in narediti proces bolj prijazen tako kadrovski službi, kot seveda potencialnim zaposlenim.
Projekt so nam zaupali, saj je Vareo znan kot agencija, ki podjetjem pomaga pri izbiri in implementaciji marketinških orodij za povečanje učinkovitosti in uspešnosti ne samo marketinških in prodajnih procesov, temveč tudi na drugih poslovnih področjih.
“Kot lastnik agencije imaš privilegij delati s klienti iz različnih industrij pri reševanju raznoraznih problemov. Kliente izobražuješ o tem, kako lahko s pomočjo digitalnih orodij dosežejo svoje cilje hitreje in lažje. Velikokrat se dobre prakse iz enega področja lahko prenesejo na drugo področje, kot v tem primeru, kjer smo HR proces opolnomočili s tipično marketinškimi elementi in ga tako naredili izjemno inovativnega.” - Nataša Mithans, Vareo
Po pregledu orodij na trgu, ki bi bila najprimernejša za izziv klienta, smo se odločili za SharpSpring. Res je, da je SharpSpring primarno orodje za digitalni marketing, ki ga uporabljata prodaja in marketing. Izjemno dobro pa se se obnese tudi na drugih poslovnih področjih. SharpSpring predstavlja učinkovito rešitev, s katero lahko omogočamo delodajalcem uporabo enakih orodij, kot jih uporabljajo profesionalni marketingaši.
Ključni elementi personalizirane rešitve, ki smo jo v Vareo implementirali za stranko, so:
“S pomočjo SharpSpringa smo uspeli znižati strošek pridobitve kandidata saj nam orodje omogoča vpogled v to kateri kanali in kampanje za pridobivanje kadrov dejansko delujejo ter poenostavlja in delno avtomatizira celoten proces rekrutiranja.” - Tanja Pertič, direktorica kadrovske službe