Faze projekta
PROJEKTNO VODENJE
Za naročnika nismo razvili samo tehnološke rešitve, temveč smo nudilicelotno podporo projektnega vodenja vseh vpletenih partnerjev.
Korak 1 - Delavnice
Začeli smo z UX in UI delavnicami, kjer smo opredelili tako nakupno potkupca in opredelili ključne funkcionalnosti spletne trgovine, kakor tudi UI(user interface) za urednike spletne trgovine. V UI smo opredelili katerevsebine se urejajo v katerem orodju, na kakšen način in vmesnike prilagodilinivoju znanja naročnika.
Korak 2 – Izbor partnerjev za plačilni sistem in logistiko
Skupaj z naročnikom smo identificirali ključne kriterije za izbor partnerjev ter vodili proces izbire partnerja ter nato integracije njihove rešitve v celoten ekosistem.
Korak 3 – Opredelitev poslovnega in informacijskega procesa
Opredelili smo celoten poslovni in informacijski proces od obiska spletne strani do vračila oz. menjave izdelka v poslovalnici. Proces je bil osnova za postavitev in integracijo vseh informacijskih sistemov in mobilizacijo celotne organizacije.
Korak 4 - UX in razvoj
Po opredelitvi vseh procesov in ključnih orodij ter zunanjih partnerjev, smo začeli z risanjem žičnih modelov in razvojem spletne trgovine. V tem delu smo skrbeli tudi za koordinacijo in sodelovanje z vsemi partnerji v procesu (ERP, SAP finance, CDN, plačilni sistem, logistični partner, naročnik).
Korak 5 – Lansiranje
Po razvoju smo izvedli tihi štart, kjer smo testirali uporabniško izkušnjo, kakor tudi delovanje vseh integracij. Odpiranje spletne trgovine je bilo postopno. Najprej med projektno skupino, po odpravi napak, je bil naslednji stres test med zaposlenimi, kjer so se identificirala ozka grla in napake. Po izboljšavi in optimizaciji pa smo trgovino odprli za vse.
Korak 6 – Optimizacija in nadgradnje
Projekt je bil zastavljen v več korakih. Po lansiranju MVP verzije spletne trgovine, smo z naročnikom začeli najprej optimizacijo zalednih procesov za urednike spletne trgovine. Naslednji korak so dodatne funkcionalnosti za končne uporabnike.
Korak 7 – Širitev na tuje trge
Ko je stran optimizirana za urednike, vzpostavljeni procesi v marketingu, nabavi, prodaji in financah ter implementirane vse ključne funkcionalnosti za končne uporabnike, se začne širitev za dodatnih 6 trgov.