MarTech svetovanje

Martech strategija v službi nakupne poti

Vareo

Sprejmite informirane odločitve

Izbira prave marketinške tehnologije je zapletena in težka naloga, še posebej, če želite, da so orodja med seboj povezana, da se izognete fragmentirami in neusklajenim podatkom in funkcionalnostim.

Vareo je razvil uveljavljen pristop, s katerim lahko strankam pomagamo razumeti njihove zahteve, prepoznati prave dobavitelje, zagnati postopek naročanja in izbrati dobavitelja.

Poskrbimo, da bodo prave odločitve sprejete v najkrajšem možnem času.

Naše storitve

List item icon
Popis poslovnih in tehnoloških zahtev
List item icon
Priprava razpisne dokumentacije RFI/RFP
List item icon
Nabor potencialnih tehnologij in dobaviteljev
List item icon
Ocenjevanje dobaviteljev in pogajanja
List item icon
Pregled funkcionalnosti in konfiguracij
List item icon
Ocena povezljivosti sistemov
storitve

MarTech strategija

analiza stanja

Korak 1: Analiza stanja

List item icon
Naše sodelovanje se prične z delavnicami katerih namen je v celoti razumeti vaše poslovne cilje in izzive ter vašo strategijo rasti.
List item icon
Nato preučimo vašo obstoječo marketinško tehnologijo in arhitekturo rešitev, povezane delovne tokove, zaledne integracije in način uporabe za vse tipe uporabnikov.
Ocena stanja

Korak 2: Ocena stanja

V oceni stanja pregledamo funkcionalnosti posameznih tehnologij in morebitna prekrivanja, nivo izkoriščenosti, stopnjo povezanosti orodij in pretoka podatkov, direktne in indirektne stroške povezane s posameznim orodjem, ozka grla in opredelimo priložnosti za izboljšavo.

analiza vrzeli

Korak 3: Analiza vrzeli

List icon
Vaše poslovne zahteve primerjamo z obstoječim stanjem, aktivnostmi vaše konkurence, pričakovanji vaših strank, dobrimi praksami in stanjem na področju marketinške tehnologije.
List icon
Na podlagi tega pripravimo analizo vrzeli in pripravimo priporočila za zapiranje le-teh.
predlog arhitekture

Korak 4: Predlog arhitekture

List item icon
V tej fazi pripravimo predlog primernih orodij in ponudnikov, ki v največji meri odgovarjajo vašim potrebam skozi prodajni lijak.
List item icon
Pri tem upoštevamo vaše omejitve in cilje.
List item icon
Podpremo vas lahko tudi pri pripravi RFP-ja in izboru primernih ponudnikov.
List image

Korak 5: Podpora in razvoj

List item icon
Ta faza je lahko samostojen projekt ali nadaljevanje svetovalnega projekta.
List item icon
Naš razvojni tim poskrbi za integracijo novih orodij z obstoječimi marketinškimi in ERP orodji.
List item icon
V primeru izbora tehnologij, katerih zastopnik smo, pa vas podpremo tudi pri uvajanju tehnologije v delovni proces.
projekti

Izbrani projekti MarTech svetovanja

Se lotevate digitalnih projektov?

Prenavljate spletno stran ali spletno trgovino?
Potrebujete nasvet, katera tehnologija je primerna za vaše podjetje in cilje?
Bi radi povezali marketing in prodajo, ter povečali njuno učinkovitost?

Stopite v stik z nami