Na kaj morate biti pozorni pri prehodu iz Google Analytics 3 na 4

Nezadržno se bliža čas, ko se bo za vedno prenehalo zbiranje podatkov po metodologiji Google Analytics (GA) 3 in bo prehod na GA 4 neizbežen, če ne boste želeli izgubiti podatkov o obnašanju vaših spletnih obiskovalcev.

Tokrat Google uvaja spremembe v načinu zbiranja in analiziranja podatkov, zato je pri prehodu iz GA3 na GA4 pomembno biti pozoren na številne spremembe, ki se pojavijo pri sledenju obiskovalcev vaše spletne strani. Čeprav GA4 prinaša številne prednosti, kot so napredna analitika, izboljšana analitika za spletne trgovine in segmentacija obiskovalcev, obstajajo tudi pasti, na katere morate biti pozorni. V našem blog zapisu bomo predstavili, kaj se spremeni pri prehodu iz GA3 na GA4, katere podatke GA4 ne zbira in na kaj morate biti pozorni pri nastavitvi sledenja, da boste dobili prave podatke. Preberite naš blog zapis in se pripravite na uspešen prehod na GA4!

Prednosti

Google Analytics 4 (GA4) prinaša nekaj prednosti v primerjavi z Google Analytics 3 (GA3):

  • Boljša uporabniška izkušnja: GA4 je bil zasnovan z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje. Izboljšali so preglednost in lažje razumevanje podatkov, kar vodi do boljših odločitev.
  • Boljša sledljivost: GA4 omogoča boljšo sledljivost uporabnikov preko več naprav in platform. To je še posebej pomembno v času, ko uporabniki dostopajo do spleta preko več naprav.
  • Boljši vpogled v dogajanje na spletni strani: GA4 omogoča globlji vpogled v dogajanje na spletni strani, vključno z informacijami o interakciji z video vsebinami in prepoznavanjem predvajanja posameznih videov.
  • Večja prilagodljivost: GA4 omogoča večjo prilagodljivost in prilagojenost posameznim potrebam uporabnikov. To je še posebej pomembno za podjetja, ki želijo imeti prilagojene poročila in analize.
  • Avtomatizirana analitika: GA4 uporablja strojno učenje za avtomatizirano analitiko, kar pomeni, da lahko program samodejno prepozna pomembne trende in dogodke ter posreduje ustrezna poročila.
  • Večja varnost podatkov: GA4 ponuja večjo varnost podatkov, saj se podatki v GA4 shranjujejo na Googlovih strežnikih in so zato bolj varni pred morebitnimi vdori in krajo podatkov.

Pasti

Prehod iz GA3 na GA4 lahko predstavlja nekaj pasti, na katere morate bit pozorni, da boste dobili prave podatke in ne izgubili starih:

  • Različna arhitektura podatkov: GA4 uporablja drugačno arhitekturo podatkov kot GA3, zato je pomembno, da se seznanite z novim načinom shranjevanja podatkov in pravilno nastavite sledenje.
  • Manj funkcij: GA4 ima manjši nabor funkcij kot GA3. Pred prehodom je potrebno pregledati, ali GA4 podpira vse funkcije, ki jih trenutno uporabljate v GA3, in po potrebi poiskati alternative.
  • Nov način sledenja: GA4 uporablja nov način sledenja, ki zahteva drugačen pristop k sledenju obiskovalcev. Zato je ključnega pomena, da sledite smernicam Googla in pravilno nastavite sledenje, da boste dobili prave podatke.
  • Omejitve pri poročanju: GA4 ima nekatere omejitve pri poročanju, kar lahko povzroči težave pri pridobivanju natančnih in popolnih podatkov.
  • Potrebne so dodatne nastavitve: Za prehod na GA4 je potrebna dodatna nastavitev, da se pravilno zajamejo in prikažejo podatki.
  • Izguba zgodovine podatkov: Prehod na GA4 pomeni izgubo zgodovine podatkov, ki so bili zbrani v GA3. Ne pozabite torej načrtovati, kako boste shranili stare podatke in kako boste nadomestili manjkajoče podatke.

Več o tem kako deluje GA4 in katere podatke boste zgubili, ter katere pridobili, si lahko preberete v članku: Kaj prinaša in kaj odnaša Event-based GA4